DELIVERY

Ah! Nu har mina halloweenkläder kommit, så jag ska bara läsa ett kapitel till innan jag går och hämtar dem :) Det blir en bra paus i plugget, också kan jag handla lite gott att äta på medan jag läser.. Hmm.. Något bra pluggsnackstips? Vet ni att de säljer bär i lösvikt? Det kanske skulle vara någonting? Och lite varmakoppen.. Det är verkligen viktigt att man har det mysigt när man pluggar tycker jag!

Jag tänkte även försöka hinna med ett Body Pump pass i eftermiddag också. Jag for ju aldrig och tränade igår, och det känns skit jobbigt :/ Jag hatar att känna mig svullen eller vad man nu ska säga. Jag får den känslan om jag inte tränar i alla fall lite varje dag. Det skulle i alla fall vara himla skönt att träna! Ikväll ska jag till Mona-Lisa och äta hemmapizza och plugga, det ska bli skönt att ha någon och typ bolla lite med! Det blir nog en rätt bra dag trots allt plugg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0