GIVE UP YOU SMUCK!

Vi ska och äta på Harry´s :) Mums säger jag bara! Vi tänkte gå på Oleary´s, men de var ganska fullt där så vi tar Harry´s istället :) Tror de har god mat där!

På tal om Harry´s, alltså jag var ju ut där igår.. Fasen vad omoget det var där, är det alltid så? Man kunde ju inte vara ifred en liten jäkla sekund på dansgolvet och taffsad på blev man var man än gick! Sen när blev det okej? Nej, vet inte om jag går ut där igen! När vi var på Oleary´s för någon helg sen tyckte jag det var ett jäkla drag men inte så där stökigt, där var det liksom bara jävligt kul ;D

Jag träffade förresten (Nej, fel! Blev ivägdragen!!) en kille igår, och det måste jag säga, jag tror det var den töntigaste killen jag någonsin pratat med i hela mitt liv. Nej, inga glasögon, tandställning, datanörd, inte alls.. Han trodde ärligt talat att han var Zlatan?!

- Asså den där bruden raggade på mig förut, hon trodde att jag var Zlatan blablabla jagjagjag blablabla jag är snygg blablabla


Jomenvisst, Zlatan om han hade haft ätstörningar kanske? Gud så pinsam han var.. Jag orkar inte ens tänka på det. Varför gick du inte därifrån då tänker ni kanske? DET GJORDE JAG!! 3 GÅNGER LYCKADES JAG!! Sen var han där igen.. Nej, killar med för stort ego går fetbort!


Kommentarer
Postat av: QUEEN

fin blogg

2010-10-16 @ 19:35:45
URL: http://feelia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hejhej, vilken härlig blogg du har! Allt bra? :)

2010-10-16 @ 20:49:41
URL: http://twiiilight.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Du, jag är säker på att det var verkligen Zlatan. Han är ju så där töntig.

2010-10-16 @ 21:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0