LISTA

Här kommer en lista:)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag 9 och mimade antagligen till Spice Girls, Britney eller Shakira tillsammans med Britta och Sara ;)

Vad gjorde du för ett år sedan?  För ett år sedan så hade jag nyligt börjat sista året på sam.ekonomi i luleå :) Vad jag gjorde precis den här dagen vet jag inte, mös med emil skulle jag tro ;)  

Fem snacks du gillar? Bara fem? Ja.. Popcorn, fryst frukt, vindruvor, kakor och godis :) 

Fem sånger du kan hela texten till? Monday Morning, One more time med Britney, Teenage dream.. Ja det är väl dem tror jag..     

Fem saker du skulle göra om du var miljonär? Tro det eller ej, men jag skulle faktiskt ge en rejäl del till någon fond, ge lite till mamsen och papsen, shoppa som en galning, ta bort studielånet och åka till alla ställen jag vill :) 

Fem dåliga vanor? Hrrm.. facebooka istället för plugga, gå in med skorna, äta godis som belöning (och allt jag gör är värt att belönas.. höhö..) Gud, det finns nog så mycket så jag kommer inte på mer nu ;)

Fem saker du gillar att göra? TRÄNA!, shoppa, vara med kompisar, googla olika sjukdomar och få för mig att jag har de symptomen, pussas med emil ;)  

Fem saker du aldrig skulle köpa? Riktig päls, billys panpizza, tyghårsnoddar ni vet de som folk hade förut, knark, cigaretter..

Fem favoritleksaker du lekte med? Alla mina dinosaurier, min doktorslåda jag fick av pappa, min docka emma och så var det kul att se pappa mecka.. :) 


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, hänt ikväll då? :P

2010-10-27 @ 20:48:58
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Skulle du inte ge en del till din lillasyster =)

2010-10-29 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0