Partajj!

Idag har varit sista dagen på praktiken, huvva :/ Det var så sorgligt att säga Hej då! Mina två favoritdamer började gråta och jag med... Jaja.. Jag får väl fara förbi och fika någon gång, det är jag ju i alla fall bra på ;)

Nu håller jag på att fixa mig för kvällen.. Ja, nä jag vet inte vad som händer riktigt ;) Jag och Emil ska på förfest hos någon i min klass som jag inte riktigt vet vem det är (haha?) och sen ska vi väl gå ut med dem?! Ingen aning, men det känns då roligt i alla fall :)

Varför jag tar med svartvit färg är för att den ästa vanliga färgen blir såhär som på bilden.. Och det är inte alltid den ens kan bli så "bra".. :) Inte den bästa kameran, men ooooj så smidigt ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

så söt du är !

2010-10-15 @ 18:37:24
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0