Uppdatering

Nuduschad och på mycket bättre humör ;D Tänkte att jag kan ta och berätta lite vad vi gjort medans underbara internet inte har funkat... Jag har ju haft praktik och det har gått väldigt bra. Första praktiken är inom äldreomsorgen, jag vill ju inte jobba inom den men det har varit väldigt kul och intressant. Sen så ska ju vi se hur sjuksköterskorna jobbar där, inte vårdarna, så jag har lärt mig massor som jag inte visste förut :)

I helgen var vi på IKEA och Birsta City, kan ju bara säga att där kommer vi handla julisar i år, ett hus med alla affärer man kan tänka sig behöva, underbart ;) Jag fyndade som vanligt en massa som ni ska få se :) Sen så har det inte varit så mycket mer spännande som hänt riktigt.. Hmm..


Ojojoj, vilken dålig bild ;) Höhöhö... Jag tänkte bara visa de fina ljusstakarna från VILLAGE

Den här vart inte heller så bra ;) Hihi.. Men jag köpte i alla fall vita hyllor, och lite krimskrams som nu står på hyllorna.. Och nej, de är inte sneda, det var bara fotografen som var lite på lyset ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0