Färdig för ikväll

Nu har jag äntligen kommit på någon fråga till diskussionen imorgon, fast det blev inga bra frågor :/ Jag hatar då det känns som att det inte är nog bra... Blä.. Men jag jag hoppas det kommer gå bra i alla fall. Håll tummarna!

Idag blev det lite thai kycklinggryta till middag, det var gott :) När jag var och handlade hittade jag även två svarta krukor till mitt fönster. Jag måste ta och få till det sista nu känner jag! Ni ska få se dem sen :)

Även imorgon blir det en pluggdag, men jag ska försöka hinna med ett träningspass i alla fall. Det är jätte viktigt då det är mycket plugg, att få träna av sig lite liksom! Nu ska jag hoppa in i duschen, är jäkligt äcklig känner jag! Huvvaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det går nog super :)

2010-09-21 @ 20:57:18
Postat av: Anonym

2010-09-21 @ 21:02:12
URL: http://essj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0