Hemma igen

Nu är jag tillbaka i fina Övik igen efter en helg hemma i Älvsbyn :) Vi åkte ju dit i Fredags och kom hem sent på kvällen. På lördag hann jag med en massa! Jag hade mysmorgon med lillasyster, middag med mamma, syrran och mormor och morfar. Sen kom Hannah och Jannie och vi satt i mitt gamla rum som nu är tomt och surrade hela kvällen :) Igår så var jag med Britta en snabbis och vi gick och röstade, på vad det säger jag inte här, men som jag sa i förra inlägget så tycker jag inte att det finns några vinnare i det här valet eftersom att SD kom in i regeringen... Jag hann även förbi hemma hos Emil och sa hej till hans mamma också, sen var det bara hem och packa ihop allt igen och fara hem till Övik :)

Tog inga bilder i helgen, hade så fullt upp, så då får ni bilder på mina 2 favvo tröjor just nu :)







Kommentarer
Postat av: Sabina

så fint hår =)

2010-09-20 @ 12:33:19
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Janne

Du verkar ha funnit dig väl tillrätta i Övik, kul.

2010-09-20 @ 19:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0