Ice cold

Hoooly mother vad kallt det är i min lägenhet!!! Ihh!! Det var rent jobbigt att kliva upp, inte bara för att det var kallt utan för att min 18 åriga kropp är stel som en 85 årings... Varför? För att jag är dum nog och kör 4 pass på två dagar ;) Afro, Punch Out, Core och Step, sviiiiin jobbigt men så jäkla kul :)

Klockan 9 har jag föreläsning idag, 3 timmar.. Duktig som jag är så har jag redan läst kapitlet det ska handla om, Höhö. Sen efter föreläsningarna, fotgraferingen och vad det nu var så ska jag hem och plugga, så kanske jag slipper det i helgen :)

Dagens :





Vadå? Jag älskaaaaar spets :D

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!



Vilken fin blogg du har =)



Jag driver en smyckes blogg där jag säljer mina handgjorda smycken!

Jag skulle bli jätteglad om du ville gå in och kolla, kanske kommentera.



Tack!



Mvh// Martina

2010-09-16 @ 17:27:04
URL: http://martasmycken.blogg.se/
Postat av: MALIN

fin blogg :)

2010-09-19 @ 18:36:05
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0