Illamående

Usch vad jag mår dåligt!

Emil, Leo och Dessi är och kollar in Emils lägenhet, jag kunde inte följa för jag började bara må tvärilla och fick världens magknip :( Nu känns det lite bättre, men jag är ändå lite skakis... När de kommer tillbaka så ska vi göra middag och sen ska vi gå på Public och bara sitta där och ta det lugnt tror jag :)

Idag har vi gjort stan här i Övik :) Jag köpte två vaser och en skjorta, ni ska få se sen :) Och Emil köpte sig en jätte, jätte snygg tröja han med! Sen åt vi lite på Max och handlade inför ikväll och sen har vi bara varit hemma hos mig och myst på. Jag tycker det var så himla kul att de kom hit i helgen, det här måste göras om! ;D

Jag orkar inte gå och hämta telefonen just nu så ni får bilder sen som sagt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0