Inget internet

Ojojoj, vad mitt internet tjorvaar! Det funkade inte alls igår, och nu har det precis gått igång igen.. Så därför fick ni ju inte veta den lilla hemlisen igår ;) haha :)

I fredags var det ju sittning på Oleary´s, men först hade jag, Mona-Lisa, Amanda och Anneli lite förfest hemma hos mig med vin och kex och ost :) Det var supertrevligt! Det måste vi göra om snart! Sen gick vi till sittningen och sjöng, åt god mat och så :) Sen hade varje lag dansuppträdande, jag tyckte vårt lag var jätte bra, men vi vann inte! Buuu!

Sen så började det vanliga dansgolvet men det var ingen bra musik alls! Bara typ techno aktigt och massa låtar man inte kunde, så jag gick hem rätt så tidigt ändå.. Men det var nog bara bra, då orkade jag ju upp till Body Pumpen i går :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0