Jag skaaa

Såå, nu sover lillskrutten så nu kan jag använda datorn utan att ha en kisse på tangentbordet! ;) Jag har inte alls gjort någon smet som jag skrev senast... Jag har bara slöat, men snart så... Any time now...

Imorgon är jag ledig så då blir det ännu fler pass och kanske gymmet också :) Men om ni är som mig så vet ni ju att passen ger mer än gymmet ;) Jag bara fuskar och blir uttråkad av att lyft saker hit och dit, upp och ner.. Nej, passen är ju svinroliga och kör ju helt slut på en! ;D Lite plugg bir det också såklart, det börjar ju komma igång nu liksom :)

Jag försökte ta en bild på mitt hår så ni ska få se färgen, men på bild ser den bara mörk ut.. Jag får ta någon bild utomhus, där syns det bättre :) Ni får istället en söt bild på Alvin som vägrar dricka ur sin skål:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0