KTC

Nu hann det gå sådär lång tid igen.. Förlåt.. Men det är kul att se att ni är kvar i alla fall :) I helgen har jag tagit det rätt lugnt :) Jag var på min första hockeymatch, Modo-Luleå! Det var ju skitkul! Jag var där med MonaLisa och hennes kompis Linn, jag tyckte det var hur kul som helst :D

Idag har jag varit på KTC (kliniskt tränings centrum) för första gången, det är där vi övar praktiska saker och idag övade vi förflyttningsmetoder! Det var jätte kul och det kändes bra att få veta precis hur man ska göra och så nu innan vi far ut på vår första praktik. :) Men jag fick en liten typ tankeställare, det var en massa "förbjuna" lyft som vi inte får göra för man kan skada sig själv och patienten. Men OJ så många gånger jag sett de där lyften utföras! Huvva! No more lyft i armhålerna hörni!

Nu ska jag slänga ihop en pannkakssmet och sen ska jag ner på stan och köpa en mascara och sen är det Afro och Punch Out som gäller! Vi satsar idag och kör alltså 2 pass! ;D



Jag efter klippningen, ser så där härligt förkyld ut som jag var, men nu är det över ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0