Nu bor jag i Övik

Okej, nu ska allt bli som vanligt igen! Jag har nu bott i fina, vackra mysiga Övik i 6 dagar :) Jag älskar staden! Supermysig, det enda farliga är att jag har stan utanför dörren typ, så det finns risk för övershopping ;) Det tog ett tag att få igång internet och allt, men nu är allt fixat! Jag tänkte lägga ut lite bilder på min lägenhet ikväll, för i eftermiddag ska vi rensa ut de sista kartongerna och ställa i Emils förråd så då kommer det vara riktigt fint här :)

Men, nu lite om veckan som gått :) I måndags började skolan, och för er som inte vet så gåt jag sjuksköterske programmet Umeå Universitet i Övik. Vi hade introduktion och har väl som haft det hela veckan. Efter skolan så har det varit fest i STUNGs lokal och igår var det barrunda :) En jäkligt kul sådan, vi dansade arslena av oss och jag fick ihop ett härligt antal blåsor under mina fötter innan jag gick hem, ramlade in genom dörren och väckte Emil ;) Jag har hittat flera riktigt härliga personer att umgås med i veckan, det känns jäkligt bra, det är ju nästan det viktigaste! Så imorgon blir det förfest hemma hos mig innan vi ska på sittningen ;)

Jag har även skaffat ett Step In kort med en av tjejerna i klassen, vi ska kanske på vårt första pass idag, men jag är fortfarande lite osäker för jag har haft feber och hela köret idag... Jag hoppas ni frågar om ni undrar någonting, det är så mycket som har hänt så jag vet knappt själv vad jag ska skriva om :)

Lite bilder från Barrundan och annat :)






Ja, det här är en dålig bild. Jag har inte fått upp någon lampa i hallen, men jag har i alla fall en super snygg klänning från BIKBOk och en kavaj ;)





Sex On The Beach ;)



Kommentarer
Postat av: majsa

kan du inte lägga upp en bild så man ser klänningen bättre? den såg snygg ut!

2010-09-02 @ 14:32:23
Postat av: Anonym

Hm, Umeå universitet i Övik? Hur går det till? :) Pluggar du på distans?

2010-09-02 @ 14:40:55
Postat av: rebecca

vilket fint hår du har! =) är det äkta?

2010-09-02 @ 18:38:04
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: Theresé Adelman

Riktigt fin är du ;)

2010-09-02 @ 22:18:04
URL: http://thereseadelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0