Pluggis

Godmorgon :) Nu sitter jag och skriver klart en grej till seminariumet imorgon. Jag är lite nervös kan man ju säga ;) Om inte så länge ska jag iväg till min grupp så ska vi planera inför det kommande grupparbetet, sen bär det av hem för ännu mer plugg. Om jag tyckte att det var mycket i gymnasiet så är det ingenting jämfört med nu! Jag tror jag har 24 kapitel att läsa, läsa på inför KTC, grupparbete och seminarium imorgon. MEN, jag klagar inte, jag tycker det här är sååå kul :) Jag vill ju läsa om det här!

Igår åt vi jättegod köttfärslimpa och kokosbollar till efterrätt ;D Fast det slutade med kokosbollskrig så vi hade nog mer smet på oss än vad vi fick i oss, men kul var det ;)

Höhöhö...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0