Polispolispotatisgris

Nu har jag slängt in köttfärslimpan i ugnen, det blir det med potatismos, lingonsylt och brunsås! Mums! Svenskt såhär dagen till ära... Jag har fortfarande inte släppt att de har kommit in i riksdagen. Fast det positiva är ju att även de kommer att vara med i valdebatter och annat som de andra riksdagspartierna och då kommer vi nog få höra vilka de är egentligen.. Om de inte åker ut nästa gång så tappar jag hoppet för det här landet...

Hur som helst, idag skulle jag och Emil och handla och jag körde. Haha... Jag svände in på en enkelriktad gata och mötte en polisbil :D Höhö... Jag vet inte vad han höll på med, han parkerade typ snett bakom mig så att jag inte kunde backa ut typ, jag höll ju på att bryta ihop, så jäkla sterssad blev jag! Och han bara stog där, men tillslut så kom jag ut, helt genomsvettig!

Kommentarer
Postat av: IZZI

Sugen på lite gratis shopping? http://www.gratis5.se/user/register/megasus87 är den absolut lättaste sidan att få gratis presentkort! Det räcker med att värva 4 vänner för att få 300 kr i presentkort på valfri butik! För 500 kr räcker 7 värvningar. Jag har själv fått ihop 500 kr på bara några dagar!!

Bli medlem du med, du får 25 gratispoäng om du anger mig som värvare!

Postat av: Janne

Mot enkelriktat!!!! No comments LOL.

2010-09-21 @ 19:44:12
Postat av: Modern

Hmmmmm, vissa saker ska man bara inte berätta...typ...enkelriktat...Fast det var ju en väldgit tur att det gick bra kan man ju tänka. Som när du satte inte en plastlåda i varma ugnen.Det gick ju också bra, tillslut :-)

Kramar modern

2010-09-21 @ 20:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0