Praktik

Hallå i lingonskogen! ;) Nu har jag haft min andra praktikdag, och jag är sååå trött! Det är så mycket nytt att ta in, men väldigt kul! Jag vet ju att det är sånt här jag vill jobba med, inte kanske just äldreomsorg även om jag trivs där, men med människor och inom vården :) Så jag är jätte glad :D

Nu ska jag och älsklingen packa oss hem till honom, det är mycket närmare för mig till praktiken därifrån, så vi får skifta lite gran, en vecka hos mig och en hos han så det blir jämt ;)

Tänkte att ni ska få en liten bild av mig i mina framtida arbetskläder ;) Höhöhö...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att veta vad man vill. själva är man lost :S

2010-09-28 @ 20:07:22
Postat av: Janne

Äntligen lite snygga kläder på din blogg ;)

2010-09-28 @ 20:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0