SHOPPING

Helloo! Ursäkta dålig uppdatering idag hörni! Jag har ju varit på praktiken idag till klockan 4, sen när jag kom hem var det bara hoppa in i duschen och fara på tjejkvällen på stan :) Jag och Älsklingen.. Jag hittade såklart en massa fint som ni ska få se ;)

Jag köpte ett rouge i en perfekt rosa ton, det är faktiskt ganska så rätt just nu! Nu är solpuderperioden ett minne blott, jag kör nu på härliga rouge i rött och rosa som sagt :) Jag köpte även en färgbomb till mitt hår, jag ska färga på det ännu lite mer i helgen, och eftersom att röda pigment inte sitter så bra så håller det sig snyggt längre med en sån :)



Och en supersnygg finklänning! Det har jag behövt länge! Den här kan man ha på de flesta fina fester tycker jag! Och den är inte den fula färgen den blev på bilden, den är mer puderrosa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0