Sjuk

Blöööööööööaaahhhh! Kul att vakna upp idag då med näsan helt igentäppt och ingen röst! Skojar inte, jag låter som en jäkla kråka! Så går det när man envisas med att träna fast man hade ont i halsen, det blir värre! Jag kände redan igår kväll att jag höll på att bli rätt sjuk, febern och allt började igår eftermiddag. Så jag kunde inte fara på Afron och Punchen med MonaLisa :( Jag som längtat!

Jag blir i alla fall hemma idag och hoppas att jag kan bli lite piggare tills imorgon... Jag vill inte missa så mycket nu i början..

Men.. Eftersom att jag blir hemma idag så kanske jag får ta och slänga i min andra hårtoning? Hmm... Jag har ett projekt pågång, hoppas det blir fint :)

Ni får såklart ingen dagens idag eftersom att jag är äcklig ;) Ni får en gammal istället :)


Kommentarer
Postat av: Janne

Du går i skola för att lära dig nya saker. Nu fick du lära dig något från livets skola, hårt men brutalt :)

Man ska inte träna när man är sjuk!

2010-09-08 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0