Städa, Plugga, Mat, Plugga, Städa

Jag kom nyss hem från att ha träffat grupparbets-gruppen :) Det gick riktigt bra och vi kom riktigt långt, nu är det bara finslipet kvar, och det ska vara klart 27:e oktober, skönt :) Nu ska jag skriva klart allt tills imorgon, och läsa lite inför tentan... Sen ska jag städa lite här hemma också och göra mat såklart :) Idag blir det chili till middag tror jag.. Men jag har inte bestämt mig än...

Ni får en dagens idag med, trots att jag ser ut som shiiiiit idag! ;)





Nej, just det, inget smink..


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :)

Jag kollar på One tree hill ;)

Är allt bra med dej? :)



kram.

2010-09-21 @ 16:50:01
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Modern

Du är så fin så, tjousigt badrum :-)

2010-09-21 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0